Houd de gezondheid van klanten in de gaten en target accounts met de hoogste prioriteit

Welke klanten hebben hulp nodig? Ontdek waar nieuwe opportuniteiten liggen bij bestaande klanten

Kijk welke klanten niet tevreden zijn over de service

Je moet in staat zijn te achterhalen welke klanten extra aandacht nodig hebben. Leadscoring, engagement-tagging en pipeline-automatisering maken het eenvoudig om de gezondheid van klanten te volgen.

Stuur een onboarding wanneer leads veranderen in jouw klanten

Help klanten het meeste uit jouw business te halen door hen proactief te targeten op basis van activiteits- en segmentatiegegevens.

Help mensen met zelfbediening

Bespaar je tijd door bepaalde stappenplan te automatiseren die er voor zorgt dat klanten gemakkelijk zelfstandig aan de slag kunnen gaan.

Verhoog awareness bij belangrijke klanten

Houd de gezondheid van klanten en accountinformatie bij om middelen snel naar de accounts met de hoogste prioriteit te leiden.

Verzamel waardevolle feedback van jouw klanten

Geef enquêtes over de nettopromotor-score (NPS) en kijk hoe NPS verandert op basis van de klanten die jij prioriteit geeft.

Coördineer jouw team

Houd jouw team op dezelfde lijn. Beheer pipelines en wijs taken toe op basis van de gezondheid van de klant (of talloze andere factoren) om ervoor te zorgen dat alle klanten evenveel aandacht krijgen en de klantentevredenheid optimaal blijft.

Integreer met 280+ tools

Integreer met de tools die jij al gebruikt

Vertel ons welke tool(s) jij gebruikt en wij doen al de rest! Op die manier kan je gewoonweg verder met jouw manier van werken en zorgen wij gewoon voor de automatsering. Denk maar aan Facebook, WordPress, Salesforce, Zapier, Shopify, Magento, Woocommerce, Gmail, Google Calender, … en nog veel meer! Waar wacht je nog op? Boek nu een vrijblijvende afspraak