Skip to main content

Ontdek wat onze aanpak uniek maakt.

Als jij ook maar één klant hebt, bestaat er al een Customer Value Journey voor jouw bedrijf. De vraag is of jij die ene klant bewust gegenereerd hebt. Nog belangrijker is: Zou je dit opnieuw kunnen doen? En opnieuw? En opnieuw?

The larger market formula.

Een van de geheimen om jouw verkoop te doen stijgen is door een beroep te doen op een grotere markt. The larger Market Formula splitst het hele koperspubliek in eender welke markt op in vier sleutelcategorieën :

In een bepaalde markt op een bepaald moment zit 3% van de mensen in de ‘koopmodus’. Als je de krant oppakt, tv kijkt of een Google-zoekopdracht uitvoert, zie je overal advertenties verschijnen: “Wij hebben het grootste aanbod aan de scherpste prijzen!”.

Met andere woorden: iedereen richt zich tot die 3% van de markt. Als je die 3% altijd moet delen met al jouw concurrenten zijn er weinig opportuniteiten om zelf geld te verdienen.

Het echte geld zit in de 37% (middelste 2 lagen) van de markt. Zij zitten nog niet in de echte probleemsituatie maar ze gaan wel die richting uit. En wat doe je met de overige 60%?

Het is dus de bedoeling die 97% potentiële klanten sneller naar de top van de piramide te begeleiden. Geloof het of niet, zelfs ‘ongeïnteresseerde’ prospecten worden lucratieve klanten als je weet hoe en wanneer je ze moet bereiken. Daar komt onze Customer Value Journey aan bod.

Wil je meer uitleg?

Nood aan meer gedetailleerde informatie?