Dankzij een duidelijke brand strategie communiceer jij over de hele lijn op een consistente manier met je doelpubliek. Dit schept vertrouwen en vormt de basis voor een goede relatie met je klanten.
Ontdek het effect van een consistente brandingJouw boodschap op een krachtige manier weergeven is onze missie
Van idee, branding tot de uitwerking overheen alle kanalen kan je bij ons terecht.
Grafisch ontwerp
Creatief concept
Visuele impact
Jouw verhaal visueel verteld
Van huisstijl en branding tot printwerk
Van een pro-actieve aanpak tot aanvullen waar nodig. Jij zit zelf mee in de lead om te bepalen wat er moet gebeuren. Wij zorgen ervoor dat dit effectief wordt uitgevoerd.
Nog vragen over jouw grafische vormgeving mogelijkheden?
Waarom is branding belangrijk voor mijn bedrijf?
Branding is essentieel voor jouw organisatie omdat dit een onderscheidende identiteit creëert waarmee je je kan onderscheiden van je concurrenten.
Daarnaast zorgt een consistente branding voor meer vertrouwen en loyaliteit bij jouw klanten.
Zodra deze op punt staat, voorzien wij een stylesheet waar elk stuk content aan moet voldoen zodat jij altijd zeker bent van jouw uitstraling.
Wat is het verschil tussen branding en grafische vormgeving?
Branding gaat over het creëren van jouw unieke merkidentiteit. (mogelijks inclusief waarden, missie en visie).
Grafisch ontwerp richt zich eerder op de visuele aspecten van deze merkidentiteit. Je kan grafische vormgeving zien als een onderdeel van jouw branding voor de uitwerking van kenmerkende visuele elementen zoals logo, typografie en kleurgebruik om altijd consistent te communiceren naar de buitenwereld.
Grafisch ontwerp is als het ware de vertaling van jouw branding naar visuele elementen.
Hoe bewaar ik consistentie binnen mijn grafische vormgeving?
Je kan alleen maar consistent naar de buitenwereld communiceren als hier eerst regels rond zijn opgemaakt. Dit is typisch een set van visuele richtlijnen die wordt samengevat in een stijlgids/brandguide.
Deze ontwerp elementen moeten steeds terugkomen in alle type content die buitengaan.
Samen evalueren en updaten we deze op regelmatige basis om de consistentie te garanderen.
Hoe kan ik mijn merk onderscheiden van de concurrentie?
Om jouw merk te onderscheiden van de concurrentie, moet je een uniek en herkenbare visuele identiteit opbouwen. Dit gaat van een opvallend logo tot consistente kleurcombinaties en fontgebruik.
We kijken hiervoor steeds naar innovatieve ontwerp elementen die passen bij de waarden en persoonlijkheid van jouw organisatie.
Welke stappen zijn er betrokken bij het ontwikkelen van een merkstrategie?
Afhankelijk van waar jouw organisatie nu al staat zal dit steeds een beetje verschillen.
Wil je echt van 0 beginnen, dan starten we met een uitgebreide workshop om jouw waarden, verwachtingen en doelen in kaart te brengen. Onze creative director loopt hier met jou volledig door en doet op basis van jouw input enkele ruwe voorstellen.
Zodra de richting duidelijk is, beginnen we met de verwerking van jouw idee naar een concrete brandguide die niet alleen visueel mooi oogt, maar ook volledig story-matig onderbouwd is.
We ARE here to create
your visual impact!
Krijg vrijblijvend advies over jouw huisstijl en grafische vormgeving