fbpx Skip to main content

Jouw specifieke boodschap zuiver en alleen bij de juiste doelgroep

Welkom bij Account Based Marketing waarbij je één op één relaties opbouwt met de juiste mensen waar en wanneer jij dit wilt.

Ontdek wat Account Based Marketing voor jou betekent

Account Based Marketing is het één op één bereiken van jouw ideale klant met een gepersonaliseerde boodschap

Een degelijke ABM strategie vereist een nauwe samenwerking tussen je sales- en marketingteam. Het is de verantwoordelijkheid van de sales vertegenwoordigers om prospectielijsten aan te leveren die de (Account Based) marketeers als fundamenten gebruiken voor hun acties. Vice versa, is het natuurlijk van cruciaal belang dat leads achteraf opgevolgd worden door de sales.

Verhoog je conversie percentages

Sluit sneller deals

Maximaliseer je potentiële ROI

Wanneer is Account Based Marketing iets voor jou?

Als je organisatie B2B gericht is
Als je een doelgroep hebt die leeft op LinkedIn
Als je zelf na het eerste contact de relatie wilt overnemen

Onze werkwijze

We coveren de verschillende aspecten van ABM of Account Based Marketing

Weet dat elk bedrijf zijn eigen unieke aanpak heeft afhankelijk van de sector, het product of dienst en de doelgroep.

1

Verkennend gesprek

Via een verkennend gesprek leren we de ins & outs van jouw organisatie kennen. We willen een zo goed mogelijk beeld krijgen van al jouw behoeften, frustraties en wensen.
2

Jouw persoonlijke strateeg & projectmanager

Elk project verdient een eigen strateeg & projectmanager. Onze projectmanager is jouw persoonlijk contact binnen Are Agency die je begeleidt doorheen het proces van A tot Z.
3

Opmaak prospectielijsten

Je website en je bedrijf moeten hetzelfde verhaal vertellen. Als jij groen licht geeft aan ons voorstel, gaan wij meteen aan de slag.
4

Opzet technische tooling

We bekijken steeds op maat welke tools jouw marketing kunnen ondersteunen. Dit kan gaan van Leadinfo tot Phantombuster om zaken te automatiseren zodat de tijd op jouw project zo efficiënt mogelijk wordt gespendeerd.
5

Opstart gerichte conversaties met prospects

Voor Are Agency is het rekensommetje 1+1=2 niet goed genoeg. Wij leveren een resultaat gelijk aan 1+1=3. Are Agency gaat voor meer dan je verwacht.
6

Optimaliseren en finetunen

Een website is als een racewagen. Het bereiken van de finish is niet het einde. Een racewagen heeft onderhoud nodig en moet up-to-date blijven met de nieuwste technologieën om in topvorm te blijven.
Ik ben benieuwd

Wat is het verschil tussen Account Based Marketing en een traditionele marketing benadering?

Welke rol speelt personalisatie bij Account Based Marketing?

Welke meetbare resultaten kan ik verwachten van een ABM strategie?

Welke technologieën en tools zijn nuttig bij het implementeren van een account based marketingstrategie

Hoe selecteer je de juiste accounts om op te richten in een ABM-strategie?

We ARE ready to micro-target your audience

Krijg vrijblijvend advies over je mogelijke ABM-strategie

Naam(Vereist)