Welkom bij Account Based Marketing waarbij je één op één relaties opbouwt met de juiste mensen waar en wanneer jij dit wilt.
Ontdek wat Account Based Marketing voor jou betekentAccount Based Marketing is het één op één bereiken van jouw ideale klant met een gepersonaliseerde boodschap
Een degelijke ABM strategie vereist een nauwe samenwerking tussen je sales- en marketingteam. Het is de verantwoordelijkheid van de sales vertegenwoordigers om prospectielijsten aan te leveren die de (Account Based) marketeers als fundamenten gebruiken voor hun acties. Vice versa, is het natuurlijk van cruciaal belang dat leads achteraf opgevolgd worden door de sales.
Verhoog je conversie percentages
Sluit sneller deals
Maximaliseer je potentiële ROI
Wanneer is Account Based Marketing iets voor jou?
Als je organisatie B2B gericht is
Als je een doelgroep hebt die leeft op LinkedIn
Als je zelf na het eerste contact de relatie wilt overnemen
Onze werkwijze
We coveren de verschillende aspecten van ABM of Account Based Marketing
Weet dat elk bedrijf zijn eigen unieke aanpak heeft afhankelijk van de sector, het product of dienst en de doelgroep.
Nog twijfels of Account Based Marketing iets voor jou is?
Wat is het verschil tussen Account Based Marketing en een traditionele marketing benadering?
Zoekmachineoptimalisatie, of SEO, is een unieke vaardigheid die het beste door ervaring kan worden geleerd.
Goede SEO is een mix van technische kennis, gebruikerservaring, conversie-optimalisatie, mobiel versus desktop (zodat je zelfs wordt weergegeven bij gesproken zoekopdrachten!), en nog veel meer. Wanneer je een SEO-bureau inhuurt, huur je jarenlange ervaring in van mensen die op de hoogte blijven van de meest recente trends en u naar de top van die Google-zoekopdracht kunnen brengen.
Welke rol speelt personalisatie bij Account Based Marketing?
Een zoekmachineoptimalisatiestrategie (SEO) is een langetermijnstrategie die de hele levensduur van jouw website meegaat. Het creëren van een vruchtbaar SEO-programma hangt af van hoe competitief jouw niche is, hoe invloedrijk je merk is in jouw sector en hoe relevant de content is voor je doelgroep.
Als je een organisatie bent die gespecialiseerd is in een zeer unieke niche of sector, heb je een grotere kans op een goede ranking van zoekwoorden, maar als je van alles een beetje doet, kan je relevantie voor een onderwerp minder hoog liggen en dus ook langer duren.
Welke meetbare resultaten kan ik verwachten van een ABM strategie?
Er zijn verschillende manieren om succes te meten op dit vlak. We gebruiken de resultaten van SEO-rapporten en stellen een custom dashboard voor je op (maandelijkse rapporten zijn vrij gebruikelijk).
Samen bepalen we op voorhand de successtatistieken en key performance indicators voordat we beginnen zodat beide partijen kristalheldere verwachtingen hebben.
Welke technologieën en tools zijn nuttig bij het implementeren van een account based marketingstrategie
Dat zou geen fijne ervaring zijn als wij deze bijhouden. Na oplevering en goedkeuring zijn deze voor de volle 100% van jou.
Hoe selecteer je de juiste accounts om op te richten in een ABM-strategie?
Als full-service marketing-bureau werken we goed samen met elke sector, van SaaS tot e-commerce tot leadgeneratie, zolang jouw onderwerp er maar één is dat mensen via zoekmachines opzoeken.
We ARE ready to micro-target your audience
Krijg vrijblijvend advies over je mogelijke ABM-strategie