Over het algemeen wordt met online adverteren een goed rendement behaald. Nog een voordeel van online adverteren is dat het perfect meetbaar is.
Ontdek wat performance marketing voor jou kan betekenenSEA, PPC en performance marketing, allemaal termen die vaak door elkaar gebruikt worden.
Kortom zorgen deze zaken ervoor dat je tegen betaling jouw juiste doelgroep kan (her)bereiken met jouw product of dienst op het moment dat jij dit wilt.
SEA experten die hun vak kennen
Een duidelijke performance strategie
Niet vanuit buikgevoel maar data gedreven
Onze werkwijze
We coveren de verschillende aspecten van performance marketing binnen jouw digitale marketing strategie.
Sterk presterende campagnes gebeuren niet per accident. Volgende zaken nemen wij mee om van jouw case ook een succes te maken.
Zit je met SEA vragen?
Wij hebben performante antwoorden.
Wat is het verschil tussen SEA en SEO?
Wanneer gebruikers vragen hebben, raadplegen ze vaak zoekmachines voor antwoorden. De twee typische kanalen die we optimaliseren voor succes in zoekresultaten zijn SEA en SEO. Met SEA (Search Engine Advertising) betaal je rechtstreeks aan Google om je aanbod op de beste posities te tonen. Iedereen met de wil en het budget kan binnen enkele uren, zo niet minuten, klikken naar hun landingspagina’s brengen.
SEO (Search Engine Optimization) richt zich op het optimaliseren van website-inhoud om hogere organische zoekposities te bereiken en “gratis” verkeer aan te trekken. Hoewel dit meer tijd kan kosten en maanden kan duren voor zichtbare resultaten, biedt het enorme voordelen. SEO mist echter de precieze targeting van SEA. Toch kan het een krachtige synergie bieden die elkaar naadloos aanvult.
Hoeveel advertentiebudget heb ik nodig?
We creëren samen met jou een budget zodra we de doelen begrijpen en welke marketingdiensten nodig zijn om deze te bereiken. Het antwoord wordt gevormd door een combinatie van conversievolume, kosten per conversie en de verwachte ROI.
Bijvoorbeeld, als je dagelijks 20 conversies wilt via betaalde advertenties en de gemiddelde kosten per conversie €10 bedragen, dan zou je dagelijkse advertentie-uitgave €200 moeten zijn.
Hoeveel vragen jullie om dit te beheren?
Zodra we begrijpen welke soort marketingdiensten je exact nodig hebt en welke specifieke doelen je wilt bereiken, kunnen we duidelijke prijsopties creëren op basis van tijdlijnen, strategieën en benodigde expertises. Dit wordt op voorhand kristalhelder gecommuniceerd zodat niemand voor een verassing komt te staan.
Kunnen jullie mij een resultaatsgarantie bieden?
Jammer genoeg kunnen we nooit een exacte resultaatsgarantie bieden omdat die vaak mede afhankelijk is van externe factoren. Wat we wel doen, is het bieden van een resultaatsinschatting. Dat doen we door doelen te stellen op basis van onze voorgaande succesvolle casestudies en experimenten met first-party data
Wat als bezoekers uit advertenties niet converteren?
Onze paid traffic aanpak is gebaseerd op het streven naar tastbare en meetbare resultaten voor onze klanten. Met geavanceerde analyses duiken we diep in gebruikersgedrag en markttrends, om elke campagnebeslissing te sturen vanuit data en niet vanuit buikgevoel.
We stoppen niet bij het behalen van klikken. We zetten in op de gebruikerservaring na de klik, leidend tot geoptimaliseerde landingspagina’s die op hun beurt weer leiden tot conversie. En om je altijd op de hoogte te houden, staan we voor duidelijke en transparante rapportages. Met onze mix van expertise, creativiteit en toewijding, streven we ernaar om van een klik naar een effectieve lead te gaan.
We ARE here to help with advertising!
Krijg vrijblijvend advies over de impact van digitale advertenties voor jouw organisatie