Customer Value Journey
Samen bekijken we welke touchpoints jouw klant heeft met jouw zaak adhv een vaste geteste werkwijze.
WERK OP BASIS VAN EEN BEWEZEN METHODE
8 fases die al jouw klanten doorlopen
Dankzij ons op maat gemaakt stappenplan gaan we samen op ontdekking wat er voor jouw zaak werkt. Gedaan met build & burn marketing campagnes. Ontdek onderaan deze pagina hoe je hier zelf mee aan de slag kan gaan.
WAAROM ZOU IK DIT DOEN?
- Plan voor 90 dagen
- Alles wordt meetbaar
- Accountability ingebouwd
- Snel pivoteren op maat van je situatie


WERK NIET OP GEVOEL MAAR OP CIJFERS
Score kaart
We geven je alle tools die nodig zijn om je gehele digitale marketing meetbaar te maken. Daarnaast ga je tendensen kunnen aflezen en in één oogopslag zien wat er goed of slecht loopt.
HET BELANG VAN TRANSPARANTIE
- Werk op basis van kleurcodes
- Hoe ver ben je van je doelen verwijdert?
- Perfect inzicht in wat er werkt
- Leer wat je kan automatiseren
VALUE JOURNEY
Planning canvas
Maak het gemakkelijk om jouw marketing uit te voeren. Zoek niet alles zelf uit, maar leer uit onze ervaring. Je krijgt alle benodigde tools en hulpmiddelen om dit zelf tot een goed einde te brengen.
POPULAIRE FUNCTIES
- Duidelijkheid
- Accountability
- Dynamisch aanpasbaar
- Op maat van jouw zaak

Hoe zien deze 8 fases er exact uit?
1. Awareness
Hier leren ze je kennen, ze worden bewust dat je bestaat.
2. Engage
Je (potentiële) klant kent je al. Maar je hebt nog geen echte relatie opgebouwd. Je hebt engagement nodig om een relatie op te bouwen.
3. Subscribe
Je wilt de (potentiële) klant (gratis) herbereiken. DUS je moet hiervoor contactgegevens verzamelen. Ook ethisch omkopen genoemd.
4. Converteren
Je wilt nu een commitment krijgen. Je maakt de doelgroep warm.
Ze vertrouwen je ondertussen.Nu wil je dat ze investeren met tijd of met geld.
5. Excite
“Als ik zoveel waarde krijg voor dat geld… Wat krijg ik dan niet als ik het echte product / dienst afneem” Ook wel een overdelivering genoemd.
6. Core offer
Hier komt je hoofd dienst/product gevolgd door up & cross sells.
7. Fans
Je wilt dat jouw tevreden klanten reclame voor jou maken. In deze fase gebeurd dit eerder passief.
8. Promoten
De klant gaat je eerder actief promoten ipv passief. In plaats van wachten op een mogelijke vraag gaan ze automatisch gebeurtenissen delen met vrienden en familie.
Liever op je eigen tempo op ontdekking gaan?
Schrijf je volledig gratis in voor onze videoserie waarin alles omtrent de value journey tot in de puntjes wordt uitgelegd. In 13 video’s leren we je alles aan wat je nodig hebt om je eigen marketing plan vorm te geven en effectief uit te voeren.
Waarom doen we dit?
Wij geloven in het creëren van waarde voor onze klanten, of dit nu betalend gebeurd of niet. Als vaste marketing partner willen we elke onderneming de tools aanreiken om van zijn of haar droom een succes te maken.
ps : vergeet je succesverhalen niet met ons te delen.