Online adverteren heeft vele voordelen. Zo zijn in vergelijking met offline adverteren de kosten laag, waardoor het ook voor kleine ondernemers een aantrekkelijke optie is. Daarnaast wordt over het algemeen met online adverteren een goed rendement behaald. Een ander voordeel van online adverteren is dat het goed meetbaar is. Met tools als Google analytics kan de effectiviteit van advertenties in vele cijfers gemeten worden, waardoor het ook uitstekend mogelijk is je online advertenties te optimaliseren.
Digital advertising
Online adverteren is een manier om tegen betaling een bepaalde pagina (denk maar aan een website, blogpost, webshop,...) of product te promoten. Hierdoor genereer je meer bezoekers naar jouw website met als doelstelling het verhogen van je omzet.



Waarom moet ik online adverteren?
Hoe gaan we te werk?

Hoe adverteren we?
Google Adwords
Google Adwords maakt deel uit van Google. Het zijn de advertenties die naast of boven de zoekresultaten worden weergegeven en zijn.
Social media advertenties
U kunt adverteren via FAcebook, Twitter, LinkedIn… Het voordeel van social media advertenties is dat je dieper kunt targetten.
Remarketing
Bezoekers die je website verlaten of een bepaalde actie niet hebben voltooid kunnen we targetten. Remarketing kan jou dan helpen om met deze potentiële klanten opnieuw in contact te komen terwijl zij andere websites bekijken.
Mobile ads
Omdat iedereen op zijn smartphone zit, is het niet onverstandig om via mobiel te adverteren.
Youtube ads
Youtube is het de meest gebruikte zoekmachine na Google. Youtube video ads is relatief goedkoop en zorgt ervoor dat mensen die relevante zoekopdrachten doen jouw product/dienst kunnen vinden.
Voor deze klanten adverteren wij





Benieuwd hoe jouw online advertentie strategie eruit kan zien?
Maak vrijblijvend een afspraak met ons en we bekijken samen hoe wij jouw Brand Awareness kunnen creëren. Helemaal gratis en zonder enige verplichting.