Skip to main content

Kerkstoel Bouwmaterialen: Kardinaal van Vlaanderen

Wil je bouwen in Vlaanderen of heb je al gebouwd? Dan klinkt Kerkstoel Bouwmaterialen je ongetwijfeld bekend in de oren. 

Voor alle fasen in je bouwproces kan je bij hen terecht. Ze bieden niet enkel een volledig gamma aan bouwmaterialen aan. Ze helpen je ook verder met al je renovatiewerken van A tot Z.

Nog geen bezoekje gebracht aan de 2000m² showroom? Dan weet je wat je te doen staat 😉

Kerkstoel Bouwmaterialen moest iets opbiechten

Ook als grote speler op een bepaalde markt is het niet altijd even eenvoudig om jezelf duidelijk te positioneren naar je doelpubliek toe. Daarbovenop is het heel belangrijk dat je dit doortrekt tot in alle uithoeken van je onderneming. Ook online via je website en sociale media. 

Naast die duidelijke positionering ervaarde Kerkstoel Bouwmaterialen ook problemen wat betreft het duidelijk overbrengen van informatie naar hun doelpubliek toe.

Are Agency ingezet als missionaris

We zijn bij Are Agency van start gegaan met het uitstippelen van een doordachte brand strategie in een overzichtelijke style guide. Op deze manier is Kerkstoel Bouwmaterialen in staat om op een eenduidige manier te communiceren. 

Nadat we de brand strategie in een style guide hebben gegoten, zijn we begonnen aan onze grootste missie. Een website en webshop creëren die mensen bekeert tot de bouw religie van Kerkstoel Bouwmaterialen.

Revolutie binnen de bouwwereld

Om mensen in de 21ste eeuw te bekeren heb je meer nodig dan enkel en alleen een goede website of webshop. Je moet dat stapje verder durven gaan. En dat is exact wat we bij Are Agency hebben gedaan. 

Tijdens een leuke brainstorm kwamen we op het idee om QR codes te linken aan de verschillende productpagina’s.

Het resultaat?

80 unieke pagina’s met een eigen QR code die bezoekers van de fysieke winkel kunnen scannen. Na het scannen van de QR code in de winkel krijg je een overzicht van alle details van dat bepaalde product.

Revolutie bekendmaken aan de buitenwereld

Hoe innovatief en revolutionair je bedrijf ook mag zijn. Als je het niet aan de man brengt, heb je er niet veel aan.

De nieuwe brand strategie brachten we op volgende manieren aan de man:

  • Google Ads

Via Google Ads bereik je je doelpubliek op relevante momenten. We hebben verschillende advertenties gemaakt in lijn met de huisstijl die we ontwikkelde voor Kerkstoel Bouwmaterialen.

  • Sociale Media Ads

Sociale media is de nummer één online tijdsbesteding van je doelpubliek. Door te adverteren via sociale media bereikten we potentiële klanten van Kerkstoel Bouwmaterialen op een plaats waar ze graag zijn. Hierdoor voelt je reclame niet aan als reclame, maar als een waardevol gegeven. 

Wil jij je prospects en klanten bekeren tot de religie van jouw onderneming? Contacteer ons vrijblijvend en we trekken bij Are Agency met alle plezier op missie voor jou.

Wil jij je klanten bekeren tot de religie van jouw onderneming?