fbpx
Websites

De 15 beste ‘Over ons’ & ‘Over mij’ pagina’s en hoe u dit zelf kunt maken

By 9 januari 2019 mei 13th, 2019 No Comments

De 15 beste ‘Over ons’ & ‘Over mij’ pagina’s en hoe je dit zelf kunt maken

Het bouwen van een website is in veel opzichten een oefening van wilskracht. Het is verleidelijk om afgeleid te worden door de toeters en bellen van het ontwerpproces en alles te vergeten over het maken van boeiende content. Het is die meeslepende content die cruciaal is om binnenkomende marketing voor uw bedrijf te laten werken.

Dus hoe breng je een balans tussen je opmerkelijke inhoudcreatie en je webontwerpbehoeften? Het begint allemaal met de “Over ons” pagina.

Voor een opmerkelijke pagina hoef je alleen maar de unieke identiteit van je bedrijf te achterhalen en deze vervolgens met de wereld te delen. Makkelijk, toch? Natuurlijk niet. Uw “Over ons” -pagina is een van de belangrijkste pagina’s op uw website en moet goed worden gemaakt. Dit profiel is ook een van de meest over het hoofd gezien pagina’s, daarom zou je het moeten opvallen.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Het goede nieuws? Het kan gedaan worden. Er zijn zelfs enkele bedrijven met opmerkelijke “over ons” -pagina’s, waarvan u de elementen op uw eigen website kunt emuleren.

Aan het einde van deze blog zul je weten wat sommige van de beste ‘Over ons’- en’ Over mij’-pagina’s van vandaag zo geweldig maakt en hoe je je eigen pagina kunt maken die de grootsheid van jouw bedrijf deelt.

Beste “over ons” pagina voorbeelden

  1. Yellow Leaf Hammocks
  2. Eight Hour Day
  3. Joe Payton
  4. Apptopia
  5. Moz
  6. Aja Frost
  7. Cultivated Wit
  8. Kero One
  9. Nike
  10. Refinery29
  11. Sara Dietschy
  12. Marie Catribs
  13. Marc Ensign
  14. Bulldog Skincare
  15. Doomtree

1.      Yellow Leaf Hammocks

Waarom de “Over ons”-pagina zo goed is: het vertelt ons een verhaal.

Als je een goed verhaal hebt over hoe je product of dienst is gebouwd om levens te veranderen, deel het dan. De pagina ‘Over ons’ is ook een geweldige plek om te leven. Goede verhalen humaniseren uw merk en bieden context en betekenis voor uw product. Bovendien zijn goede verhalen plakkerig – wat betekent dat mensen eerder geneigd zijn contact met hen te leggen en ze door te geven.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Yellow Leaf Hammocks of Hangmatten met gele bladeren vertellen gebruikers over het product door te beschrijven hoe de hangmatten ambachtelijke wevers en hun gezinnen ondersteunen. Het bedrijf splitst verschillende delen van het verhaal op in delen waarin woorden en gemakkelijk verteerbare afbeeldingen worden gecombineerd, waarbij een afbeelding wordt geschilderd in plaats van grote stukjes tekst. Ze zijn duidelijk waarom ze anders zijn: “Not a Charity”, staat op de pagina. En dan: “Dit is de basis voor een betere toekomst, gebouwd op een hand omhoog, geen hand-out.”

Elk bedrijf heeft een verhaal te vertellen, dus breek je verhalenvertelling uit die willekeurige Engelse les die je jaren geleden hebt gemaakt en zet ze aan het werk op je “Over ons” -pagina. Met behulp van beschrijvende en emotionele kopieën en prachtige grafische afbeeldingen werkt een ‘Over ons’-pagina met een verhaal harder voor uw bedrijf dan een generieke.

2.      Eight Hour Day

Waarom de ‘About Us’-pagina zo goed is: het is menselijk.

Mensen hebben de neiging te denken dat de pagina’s ‘Over ons’ moeten kloppen om geloofwaardigheid en vertrouwen te winnen. Maar de meeste mensen vinden het gemakkelijker om echte mensen te vertrouwen, in plaats van een beschrijving die lijkt alsof het uit een automaat kwam. Proberen te professioneel te klinken op uw “Over ons” pagina resulteert in een stijve, “veilige” kopie en ontwerp – de perfecte manier om ervoor te zorgen dat uw bedrijf naadloos aansluit bij de massa.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

In plaats daarvan toont Eight Hour Day de mensen achter het bedrijf en humaniseert het zijn merk. Door de oprichters op naam te introduceren en de foto’s ervan op de “Over ons” -pagina te tonen, komen ze op het punt dat Nathan en Katie – zoals ze het zo slim zeggen – twee personen met een passie voor creativiteit zijn – creativiteit maakt ons gelukkig.”

Wanneer u uw ‘Over ons’-pagina ontwerpt, vermijd dan industriejargon en vervang deze door een authentieke stem – de uwe – om uw product of dienst te beschrijven. Natuurlijk moet het gepolijst en vrij van fouten zijn, maar het moet altijd vriendelijk en echt klinken.

3.      Joe Payton

Waarom de ‘Over mij’-pagina zo goed is: het is zelfverzekerd, creatief en gemakkelijk te skimmen.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

“Over ons” -pagina’s kunnen de waarden van meer dan één persoon of entiteit omvatten, maar ze zijn niet belangrijker voor het imago van een bedrijf dan uw persoonlijke pagina. Neem de ‘Over mij’-pagina van Joe Payton.

 

Niet alleen geeft het illustratieve zelfportret van Joe hem een persoonlijk merk dat klanten zullen onthouden, maar het toont ook zijn expertise als ontwerper en animator. Zijn websitebezoekers kunnen niet alleen leren wat hij doet, maar ook waarom hij het doet, op een gemakkelijk verteerbare manier. Zijn waarden als creatieve professional kunnen uitdrukken op zo’n goed georganiseerde pagina is iets dat je moet wensen als iemand zijn eigen pagina maakt.

4.      Apptopia

Waarom de ‘About Us’-pagina zo goed is: het slaat het zakelijke gepraat over.

We weten het – geen vakjargon. Als je denkt dat je super slim op je “Over ons” -pagina klinkt, denk dan nog eens goed na. Mensen willen en waarderen rechtstreeks praten over wat uw bedrijf doet. Immers, als mensen niet weten wat je doet, hoe weten ze dan dat ze jouw product of dienst nodig hebben?

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Dus sla het branchevreel over – dat is wat Apptopia op zijn ‘Over ons’-pagina doet. De eenvoudige maar gepolijste taal van de startup communiceert effectief het aanbod van het bedrijf, terwijl de Average Joe het toch begrijpt.

De moraal van het verhaal: probeer zo veel mogelijk jargon te verwijderen op uw ‘Over ons’ pagina. Gebruik korte en pittige zinnen om complexe producten en ideeën uit te leggen op een manier die niet betuttelend is, maar veeleer empathisch.

5.      Moz

Waarom de ‘Over ons’-pagina zo goed is: het is bescheiden.

In plaats van het klassieke ‘Over ons’-script te volgen en enkele paragrafen over de missie en oorsprong van het bedrijf te schrijven, probeer dan iets anders: er zijn tal van manieren om je merk aantrekkelijker te maken voor iemand die niets van je weet.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Neem Moz, bijvoorbeeld. Er is veel gebeurd sinds de oprichting in 2004, dus het bedrijf koos ervoor om die mijlpalen te delen met een leuk en schoon ontwerp dat heldere koppen, beknopte blurbs en kleine grafische afbeeldingen bevat om de tekst te verbreken.

We zijn vooral dol op de nederige verwijzingen naar hoe Moz financiering ontving, hoe het zijn merkpositionering veranderde – en belangrijker nog, hoe het terugschakelde naar zijn oorspronkelijke model. Dit spreekt boekdelen over de waarde die eerlijkheid en bescheidenheid voor uw klanten kunnen spelen. Wees niet bang om te praten over je ups en downs; uw klanten zullen veel meer vertrouwen op wat u zegt.

6.      Aja Frost

Waarom de ‘Over mij’-pagina zo goed is: het is gebaseerd op gegevens.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Als een datagedreven professional weet Aja dat haar eigen klanten als freelance schrijver en strateeg niet alleen willen zien wat ze heeft geschreven – ze willen zien hoe haar content heeft gepresteerd. Met dat in het achterhoofd vertelt haar “Over mij” -pagina een verhaal over haar carrière-groei, die piekt – en geen woordspeling bedoelde – aan een indrukwekkende lijngrafiek die het resultaat toont van een SEO-strategie die zij vaak implementeert.

Na de indrukwekkende grafiek sluit Aja haar over de pagina af met een persoonlijke notitie over wat ze in haar vrije tijd doet – altijd een goede manier om jezelf te vermenselijken in de ogen van je potentiële klanten.

7.      Cultivated Wit

Waarom de ‘About Us’-pagina zo goed is: het breekt de mal.

Dat is precies wat Cultivated Wit – een creatief bureau en mediabedrijf – doet, met zowel een edgy naam als een ongelooflijk leuk verhaal verteld door video en parallax scrollen … direct op de startpagina.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Zelfs als u een speciale ‘Over ons’-pagina heeft, zijn er tal van manieren om de persoonlijkheid van uw bedrijf op een creatieve manier zichtbaar te maken op uw hele website. En ja, dat is moeilijker dan het vullen van een voorraad “Over ons” -sjabloon – maar het kan een aanzienlijke beloning voor uw merk opleveren.

8.      Kero One

Waarom de ‘Over mij’-pagina zo goed is: het is meertalig.

Kero One is een hiphopartiest en DJ uit San Francisco, en zijn ‘About Me’-pagina biedt een waardevolle les aan persoonlijke merken die zich op meer dan één doelgroep richten – vooral als die doelgroepen verschillende talen spreken.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Kero One’s verhaal begint op zijn kindertijd, toen hij zes jaar oud was en voor het eerst een passie voor hiphop ontdekte. Weten hoe oud en oprecht zijn liefde voor het genre is voegt enorme waarde toe aan zijn eigen muziek in de ogen van zijn luisteraars.

Hoewel de interesses van deze ondernemer de jeugd helpen zijn publiek te verdiepen, helpt de meetaligheid die hij toepast om Kero One te verruimen. Zijn “Over mij” -pagina vertelt eerst zijn verhaal in het Engels, vervolgens in het Japans, vervolgens in het Koreaans en vervolgens in het Chinees. Het accommoderen van dit Zuidoost-Aziatische publiek maakt zijn merk meer inclusief alle doelgroepen waarmee hij zich identificeert.

9.      Nike

Waarom de About Us-pagina zo goed is: Het kent zijn publiek.

Nike lijkt misschien een bedrijf dat te groot is om kleinere bedrijven te inspireren. Je kunt je zelfs afvragen of Nike nog steeds een ‘Over ons’-pagina heeft. Feitelijk wel, en het bedrijf is de wortels van het bedrijf nog niet vergeten.

Nike begon op de campus van de Universiteit van Oregon door de hand van de coach van het college, Bill Bowerman. En hoewel hij niet langer bij het bedrijf werkt, is een van zijn geliefde quotes nog steeds het dieptepunt van Nike’s “About Us” -pagina: “Als je een lichaam hebt, ben je een atleet.”

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Deze gewaagde zin, waarnaar de asterisked “Athlete” verwijst in de woorden er recht boven, werpt een belangrijk licht op Nike’s publiek. Het merk is vandaag misschien groot, maar Nike draait helemaal om de rijzende sterren – van wie Nike afhankelijk is, volgens de rest van de ‘Over ons’-pagina,’ het menselijk potentieel uitbreiden ‘.

De afhaalmaaltijden voor marketeers? Ken je publiek en maak het voor die doelgroep duidelijk op het moment dat ze over je lezen op je website.

10.  Refinery29

Waarom de ‘Over ons’-pagina zo goed is: het vertelt je wat het belangrijkste is.

Hier is nog een voorbeeld waarbij een gedeelte van uw website – niet alleen de pagina ‘Over ons’ – een mogelijkheid is om de marge te doorbreken.

Veel bedrijven voegen slechts een eenvoudige missieverklaring of bedrijfsprofiel toe, maar mensen willen vaak geen muur van tekst maken die uitlegt wat je doet. Dus verbrak Refinery29 het om de ongrijpbare eigenschappen die moeilijk op te nemen zijn over te brengen in een eenvoudige “Over ons” -pagina.

Hoewel Refinery29 zijn pagina introduceert met een beschrijving van zijn activiteiten, gaat het uit op een knaller. De organisatie heeft een ‘missie’, maar er is ook een ‘essentie’ van Refinery29, een ‘belofte’ die het houdt en een ‘vibe’ die het verspreidt.

Dit zijn geen bedrijfseigenschappen waarvan je zou denken dat ze er bij het begin rekening mee houden, maar dat zijn de dingen waar je klanten vaak bij hun aankoop over beslissen.

11.  Sara Dietschy

Waarom de ‘Over mij’-pagina zo goed is: het heeft afwisseling maar komt nog steeds overeen met haar persoonlijke merk.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Deze professionele maker van YouTube-content heeft een verzameling video’s met betrekking tot technologie en cultuur en geeft die diversiteit weer op haar ‘Over mij’-pagina.

Naast het levendige zelfportret boven aan de pagina, vertelt de eerste zin van Sara hoeveel mensen zich op haar kanaal abonneren: 350.000. Dit is een belangrijk aantal om te weten voor haar potentiële videoadverteerders en bijdragers die willen weten hoeveel exposure ze krijgen door met haar te werken of op haar kanaal te adverteren.

De gekleurde tegels langs de pagina – te beginnen met de rode, doen ook een geweldige klus die haar werk segmenteert op basis van de soorten projecten die ze opneemt en voor wie ze die heeft gedaan. Dat Intel-logo op een andere foto van Sara, zal zeker een aantal bezoekers op hun kop zetten terwijl ze haar website bekijken.

12.  Marie Catribs

Waarom de ‘Over ons’-pagina zo goed is: het is onverwacht.

Er is een reden waarom deze voorbeelden uitzonderlijk zijn – “Over ons” -pagina’s zijn niet altijd de meest boeiende onderdelen van de website van een bedrijf. Sterker nog, ze zien er vaak als een bijzaak uit. Maar zelfs als u geen budget hebt voor sappige afbeeldingen, video’s of parallax-scrollen, zijn er andere manieren om uw ‘Over ons’-pagina onverwacht te maken met de kopie alleen.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Marie Catrib’s is een restaurant, dus je zou kunnen denken dat hun “Over ons” -pagina jouw typische “hier is hoe we begonnen zijn, hier is waar we in geloven, en hier is ons eten” verhaal is. Marie Catrib’s “Over ons” -pagina vertelt ons dat – maar het doet dit op een onconventionele manier. Onmiddellijk worden de ogen van de gebruiker getrokken naar een kop die zegt: “Het is prima om een ​​puinhoop te maken, experimenten kunnen tot mooie dingen leiden.” Heel filosofisch, voor een plek om te dineren.

Maar dan komt het verhaal over de eigenaar, die op een onverwachte manier begint: “Het is moeilijk voorstelbaar, maar in een keer werd Marie uit de gezinskeuken verbannen.” Zo’n lijn trekt het publiek aan, omdat we weten dat het niet typerend zal zijn.

Dus, hoe gebruik jij het om echt lezers te trekken? Het is verbazingwekkend welke indruk je op bezoekers van de site kunt maken door je verhaal alleen met woorden creatief te vertellen.

13.  Marc Ensign

Waarom de ‘Over mij’-pagina zo goed is: het is grappig maar professioneel.

Deze merkexpert doet twee dingen super goed op zijn pagina: hij neemt zijn werk serieus, maar neemt zichzelf niet al te serieus. Marketeers weten dat het waardevol is om een losse toon te houden in de content die ze maken, maar om klanten aan te trekken, moet je bewijzen dat je discipline en integriteit hebt. Dat is een moeilijke balans om het goed te doen.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Marc Ensign slaagt er in dat evenwicht brengen tussen vriendelijk en formeel met een zelfverzekerde openingszin, gevolgd door een grappige smileyfoto van zichzelf om een uitnodigende toon te zetten.

14.  Bulldog Skincare

Waarom de ‘About Us’-pagina zo goed is: het is lief en gedenkwaardig.

Wat is het verschil tussen “gemiddelde” marketing en beminnelijke marketing? Het is het verschil tussen het maken van generieke webpagina’s die geweldige informatie bieden, maar op een eenvoudige, zwart-wit manier – versus het maken van webpagina’s die geweldige informatie bieden en doordrenkt zijn met kleur, persoonlijkheid en trouw blijven aan het unieke merk van een bedrijf stem. Wanneer u liefhebbende marketing maakt, kunt u een beweging van merkevangelisten en voorstanders starten die u zullen helpen groeien.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Waar past dit in de pagina ‘Over ons’ van een bedrijf? De mensen bij Bulldog, een bedrijf voor huidverzorgingsproducten voor mannen dat werd genoemd naar de informele “beste vriend van de man” – een hond – hadden een paar paragrafen kunnen opschrijven over waar het merk vandaan kwam en hoe zij een van de eersten in de ruimte waren om stereotypen rond de verzorging van mannen opnieuw te definiëren en te elimineren. Maar die tekst alleen zou een beetje gemiddeld zijn geweest.

In plaats daarvan is de pagina ‘Over ons’ pittig, kleurrijk en leidt met de beminnelijke mok van een schattige bulldog – passend bij de naam en het merk. En het vermeldt het doel van de producten – om klanten te helpen wakker te worden met het (weliswaar schattige) rimpelige gezicht dat je ziet als je de Bulldog-website bezoekt.

Speel op je eigen woorden – het is oké om plezier te hebben en je eigen woord te gebruiken, omdat het helpt om persoonlijkheid en humor in je ‘Over ons’-pagina te injecteren. Het priemt bezoekers voor een verhaal op een manier waardoor ze meteen iets voelen. Zo creëer je gedenkwaardige, lieve marketing.

15.  Doomboom

Waarom de ‘About Us’-pagina zo goed is: het toont, vertelt en heeft een soundtrack.

Eén minuut aan videobeelden is 1,8 miljoen woorden waard, volgens Forrester Research’s Dr. James McQuivey. Maar hoe zit het met audio en beeld, alles gecombineerd met een heel gaaf verhaal? Wel, dat is een manier om uw verhaal op een boeiende manier te vertellen – via multimedia.

De 15 beste 'Over ons' & 'Over mij' pagina's en hoe u dit zelf kunt maken

Doomtree is gebouwd op een beetje een innovatief concept: dat een groep getalenteerde artiesten elk een bloeiende loopbaan als solist kan hebben, maar nog steeds regelmatig bij elkaar kan komen om geweldige muziek te maken. Het is geen band – het is een bemanning. Het is een onconventioneel concept met een even interessant achtergrondverhaal dat “begon als een puinhoop van vrienden in Minneapolis, na school rond te moppen, proberen muziek te maken zonder de handleiding te lezen.” En zodra u op de pagina ‘Over ons’ van Doomtree aankomt, wordt u begroet met grote, gewaagde foto’s van die vrienden.

Terwijl u naar beneden scrolt, worden gebruikers getrakteerd op nog meer interactie met de tracks van de crew en muziekvideo’s. Dat is logisch, want het geeft bezoekers meteen een voorbeeld van het product van Doomtree. Bovendien is de gehele “Over ons” -pagina responsief, inclusief de video. Dat is belangrijk – niet alleen omdat het sitebezoekers een geweldige mobiele ervaring biedt, maar ook voor Google-zoekresultaten – vooral nu zo’n mobiel gebruik de desktop heeft overtroffen.

Hoe schrijf je een “over ons” pagina?

  1. Maak een mission statement.
  2. Schets ons bedrijfsverhaal.
  3. Onthul hoe u bent geëvolueerd.
  4. Geef uw “aha!” moment.
  5. Leg uit wie u dient.
  6. Leg uit wat u hen aanbiedt.
  7. Noem voorbeelden van wie u heeft gediend.
  8. Beschrijf uw waarden.

Het is moeilijk om één alomvattende sjabloon voor uw ‘Over ons’-pagina op te stellen – er zijn zoveel manieren waarop u uw bedrijfsverhaal kunt vertellen. Maar op de echte ‘Over ons’-pagina’s die we zojuist hebben gemarkeerd, zijn er enkele stappen die u in gedachten moet houden wanneer u aan de slag gaat.

Hier zijn acht stappen om een ‘Over ons’-pagina te schrijven op basis van enkele dingen die indruk op ons hebben gemaakt over de bovenstaande voorbeelden.

1. Maak een mission statement.

Je ‘Over ons’-pagina kan en zal veel langer zijn dan een enkele missieverklaring, maar om mensen erbij te betrekken, moet je je doel van tevoren in het kort bekritiseren. Wat ben je hier aan het doen? Waarom zou de bezoekers van uw website om u geven?

2. Breng een overzicht van uw bedrijfsverhaal.

Je hebt misschien niet een lange geschiedenis van veranderingen en groei die je bedrijf (nog) niet heeft doorstaan, maar het is een leuk idee om te vertellen waar je vandaan kwam in je “Over ons” -pagina. Isoleer dus de mijlpalen voorafgaand aan de oprichting van uw bedrijf en gebruik ze om lezers een achtergrondverhaal te geven over uw huidige onderneming.

3. Onthul hoe u bent geëvolueerd.

Zelfs als je een jong bedrijf bent, is het geen schande om toe te geven dat je bedrijfsstrategie – of zelfs een persoonlijke manier van denken – is veranderd sinds je bent begonnen. In feite kunnen deze evoluties op ongeveer pagina’s het verhaal dat u aan bezoekers van de website vertelt, verbeteren.

Over pagina’s zijn perfecte plekken om te praten over waar je bent begonnen, hoe je bent gegroeid en de idealen die je organisatie hebben helpen volwassen te worden. Gebruik deze momenten om uw bedrijfsverhaal te promoten en laat mensen zien dat u altijd klaar bent om te veranderen en aan te passen aan de behoeften van uw branche.

4. Geef uw “aha!” moment.

Elk goed bedrijf is gebaseerd op een idee – iets wat de huidige markt misschien nog niet biedt. Wat was jouw idee? Gebruik deze “Aha!” moment als een scharnierpunt bij het vertellen van uw bedrijfsverhaal. Wat was voor jou een uitdaging tijdens het ontwikkelen van je bedrijf? Hoe heeft deze uitdaging of ontdekking vorm gegeven aan wat je vandaag bent?

5. Leg uit wie u dient.

Zoveel als je wilt, zoals zoveel ogen op je “Over ons” -pagina als mogelijk, zul je geen zaken doen met elk van hen. Daarom is het van cruciaal belang dat u uw kernklant identificeert en vermeldt. Wie zou jou moeten schelen? Welke oogbollen ben je hier om te dienen?

6. Leg uit wat u hen aanbiedt.

Terwijl u uitlegt wie u serveert, moet u duidelijk maken wat u aanbiedt. Te vaak generaliseren bedrijven hun producten of diensten in de taal van hun website, waardoor het moeilijk wordt te begrijpen waarvoor de klant daadwerkelijk betaalt. Ze zijn bang dat letterlijke verklaringen van hun producten niet interessant genoeg zijn, of onaantrekkelijk zullen klinken. En dat is een eerlijke zorg.

Als u slechts een of twee zinnen investeert in het vertellen van uw potentiële klanten wat ze precies zullen ontvangen, kunnen ze langer op uw website blijven en meer geïnteresseerd zijn in meer informatie.

7. Noem voorbeelden van wie u heeft gediend.

Heb je wat trouwe klanten in je portfolio? Gebruik uw persoonlijke pagina om de wereld te laten weten wie al vertrouwt en profiteert van uw werk.

Weten wat het succes van uw bedrijf in het verleden is, kan invloed hebben op de aankoopbeslissing van maximaal 90% van de hedendaagse B2B-klanten, volgens Dimensional Research. Zelfs als u nog geen casestudy’s hebt om de problemen die u kopers heeft helpen oplossen, uit te breiden, is het in uw belang om kort te vermelden voor wie u dit hebt gedaan. En jouw pagina is het perfecte platform daarvoor.

8. Beschrijf uw waarden.

Klanten willen als mensen worden behandeld. Om dat te laten gebeuren, moeten ze het gevoel hebben dat ze door mensen worden behandeld. Wanneer u klaar bent met uw “Over ons” -pagina, beschrijf dan wie u bent als een persoon of een team en wat uw persoonlijke waarden zijn. Hoe ziet jouw bedrijfscultuur eruit? Welk groter beeld in het leven drijft uw bedrijf?

Houd er rekening mee dat een secundair publiek van de pagina ‘Over ons’ van uw bedrijf bestaat uit uw toekomstige werknemers. Dit is nog een reden waarom het beschrijven van je persoonlijke waarden een goed idee is – de sleutel tot de harten van je sollicitanten is om te laten zien dat je er ook een hebt.

Op dit moment hopen we dat het maken van een “Over ons” -pagina geen ontmoedigende taak lijkt, maar we hopen dat je er klaar voor bent om er wat plezier aan te beleven. Met een goed verhaal, creatieve kopie, nederigheid en verteerbare beelden, bent u op weg naar een in het oog springende gebruikerservaring.

 

Leave a Reply