Sinds kort gaan de digital marketing bureaus Are Agency en VisualStar onder de naam van de eerstgenoemde door het leven. “Samensmelten met een agency dat complementair is met Are Agency ligt perfect in lijn met onze ambities.” vertelt Ruben Baestaens ons met trots. 6 jaar geleden stampte hij Are Agency uit de grond. Met deze samenwerking is een nieuwe mijlpaal bereikt in het nog prille bestaan van Are Agency.
Are Agency ontfermt zich over alles wat met online marketing te maken heeft. Van grafisch design tot Google Adwords, voor elke digitale marketing tak beschikken ze over een in-house expert. Echter was er nog een blinde spot binnen Are Agency, het branding luik.
Een duidelijke branding vastleggen voor bedrijven is waar VisualStar in excelleert. “Met VisualStar focussen we ons al jaar en dag op het uitwerken van branding trajecten voor klanten, zodat we hun merkverhaal zowel geschreven als visueel kunnen vereeuwigen. En dat on-en offline!” deelt Gregory Vanhaute, oprichter van Visualstar, ons mee.
VisualStar, een vaste waarde
VisualStar, dat de laatste jaren een vaste waarde is geworden binnen de KMO-markt, kan onder andere cases voorleggen van Artesis Plantijn Hogeschool, Van Mossel Jaguar Land Rover België en de Vlaamse Overheid.
Dankzij de samensmelting van twee gepassioneerde teams kennen de ambities van Are Agency geen grenzen meer. “Nu dat onze blinde spot is opgevuld door de kennis en expertise van VisualStar, zijn we de volle 100% in staat om bedrijven van A tot Z te ontzorgen met hun online marketing. Het voordeel voor jou? Één aanspreekpunt voor al je marketing vragen op maat van jouw bedrijf.” zegt een ambitieuze Nour-Saïd Sebaoui, Managing Director bij Are Agency.
“We zijn de volle 100% in staat om bedrijven van A tot Z te ontzorgen van hun marketing. Het voordeel voor jou? Één aanspreekpunt voor al je marketing vragen op maat van jouw bedrijf.””
Nour-Saïd SebaouiManaging Director Are Agency
Samen sterk onder de vlag Are Agency
Als onderdeel van de holding Road 21 maken Are Agency en VisualStar deel uit van een netwerk dat bestaat uit start-ups en scale-ups in marketing en IT. “Deel uitmaken van een netwerk zoals dat van Road 21 biedt een erg groot voordeel voor onszelf en voor klanten. Voor elke vraag van de klant is er wel een antwoord binnen de holding.” vertelt Ruben Baestaens.
Het versterkte Are Agency vind je overigens terug in The Clubhouse in Kontich. “Ben je in de buurt? Spring gerust een keertje binnen!” sluit Gregory Vanhaute al glimlachend af.