Waarom social media niet weg te denken is voor jouw zaak
Het is 2019, social media is niet meer weg te denken.
Echter hebben niet veel bedrijven de juiste kennis of tijd om hun aanwezigheid hiervoor te optimaliseren.
Hierin is Are Agency de perfecte partner.
Samen met jou gaan wij op zoek naar jullie eigen tone-of-voice en alles waar jullie voor staan. Dit gaan we achteraf doortrekken in jullie social media plan. Dit zorgt op zijn beurt dat jullie top-of-mind blijven bij zowel jullie bestaande als nieuwe klanten, wat leidt tot een succesvolle, geoptimaliseerde aanwezigheid op social media en dus meer klanten.
Wij beloven een complete management oplossing voor alle grote sociale netwerken. Je krijgt hoge kwaliteit, op maat gemaakte content en regelmatig herzien zodat we steeds samen het beste resultaat behalen.
Op het einde van de maand krijg je een duidelijke rapportage in mensentaal zodat je steeds weet waar elke euro naartoe gaat en wat deze oplevert.
We hebben al voor meer dan 1,3 miljoen euro omzet gecreëerd voor onze clienten.
Wil jij hier aan bijdragen?
Onze beste ROAS (Return on advertising spend) bedroeg x38
Ben jij onze volgende succes case?
Al meer dan 100 ondernemers gingen je voor
Vraag eens achter onze referenties
Wat we voor jou doen (in een notendop)
Wij weten dat een like geen geld opbrengt. Je bent niet op zoek naar meer volgers maar naar meer omzet en klanten. Dit is ook ons uitgangspunt, daarom zorgen wij voor content op maat in jouw huisstijl. Dit bijgestaan door de juiste advertenties en retargeting. En op het einde van de maand krijg je een duidelijk overzicht van de doelen, wat we hiervoor bereikt hebben en wat simpelweg de resultaten zijn in mensentaal.
Hoe ziet onze aanpak voor Facebook management en social media advertising er uit?
Social Media Advertising
Precisie doelgroep targeting & campagne types
Of je nu wilt kunnen segmenteren op gender, leeftijd, interesses, geografisch of psychografische gegevens. Onze klanten verkopen niet aan iedereen, de kans is groot dat jij dat ook niet doet?
Social Media Advertising maakt het mogelijk om jouw advertentie(s) aan de juiste personen te laten zien. Zo (her)bereik je je klant op het moment dat deze klaar is om over te gaan tot aankoop.
Zit je nog met vragen?
Dan helpen wij je met plezier verder.
Hiernaast staan enkele veel voorkomende vragen met hun antwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel dan zeker niet om even vrijblijvend contact op te nemen.
Vaak voorkomende vragen :
Beheren jullie mijn social media pagina volledig?
Je pagina’s en advertentie account blijven steeds jouw eigendom. Je geeft ons enkel toegang om hiermee te werken. We beheren je pagina maar je hebt steeds de vrijheid om zelf extra dingen aan te vullen en de mogelijkheid om alles te controleren.
Hoe bepaal ik mijn advertentie budget?
Hier is jammer genoeg geen éénduidig antwoord op. Dit hangt af van een combinatie van factoren en je specifieke doelstellingen. Hoeveel mag één klant kosten? Hoeveel marge maak je per verkocht product? Wat zijn je groeiplannen? Samen formuleren we hier een antwoord op.
Wie spreek ik aan bij vragen?
Je krijgt een persoonlijke project manager toegewezen die je helpt bij al je vragen en problemen. Deze staat steeds voor je klaar en gaat op regelmatige basis zelf contact met je opnemen om te bekijken hoe we je campagnes verder kunnen optimaliseren.
Waarom social media advertising?
Social media is één van de grootste advertentie mogelijkheden geworden van onze generatie. Je kan (bijna) iedereen op een persoonlijke manier bereiken met jouw boodschap. Of je nu meer sales of brand awareness wilt, social media is the way to go.
Quality Over Quantity
Wat voorzien we nog in ons advertentie management?
Waar je je social media budget ook wilt investeren, wij verzekeren je dat we je verder helpen in alle aspecten van professioneel agency management.
Conversie tracking
Ons team implementeert de benodigde tools, pixels en code’s in samenspraak met jouw ontwikkelaar om er zeker van te zijn dat alles klaar staat om met een goede basis van start te gaan.
Indien we bestaande campagnes moeten overnemen, zorgen we ervoor dat deze op voorhand uitgebreid getest en doorgelicht worden om je ervan te verzekeren dat deze accuraat en correct zijn.
Wij gaan pas van start zodra we zeker zijn dat we resultaten kunnen leveren.
Pixel management
De Facebook (en LinkedIn) pixel maken het mogelijk om alles te weten te komen over je bezoekers van zodra ze op je website terecht komen. Deze data kanaliseren we en bezorgen we je op een duidelijke manier.
Naast dat je veel meer leert over je potentiële nieuwe en huidige klanten gaan we deze data voor jou ook integreren in de marketingcampagnes. Zo bereik je steeds de juiste mensen, waar en wanneer het nodig.
Account based marketing
Richt je op bedrijven en beslissingsmakers die al op je website geweest zijn.
In plaats van je marketing activiteiten op iedereen te richten die toevallig passeert wil je je richten op mensen die al effectief interesse getoond hebben. Dit doe je door op de juiste moment, met de juiste content / advertenties in te spelen in de customer value journey.
Je krijgt een beter inzicht in wie je (potentiële) klanten zijn en wat hun gedrag is. Dit zorgt ervoor dat je meer leads vindt, deze beter kan opvolgen en dus ook meer sales genereert.
Regelmatige meetings
Je wilt niet iemand die je één keer ziet en dan alleen nog maar hoort via mail…
Je wilt een betrouwbare partner met wie je aan een mooie toekomst kan bouwen. Daarom is het belangrijk om elkaar op vaste regelmatige momenten te zien en te bespreken wat er nu gebeurt. De resultaten worden dan samen overlopen en er wordt bekeken hoe we deze verder nog kunnen verbeteren.
Je mag van ons een pro-actieve aanpak verwachten waarbij wij zelf suggesties doen om jouw marketing naar een hoger niveau te tillen.
Transparante rapportering
Je weet ondertussen al dat we elkaar vaker gaan zien, dit doen we niet zomaar. We nemen steeds onze op maat gemaakte rapportage mee zodat we samen op een menselijke manier kunnen bespreken.
Je krijgt de rapportage mee digitaal en we brengen deze mee op papier zodat je hier achteraf kan naar refereren.