Paid Traffic

Krijg directe en schaalbare inzichten met paid acquisition marketing

Ontdek de 4 pilaren van Paid Traffic

Die jouw paid traffic model om te groeien ondersteunen
Markt

Op wie richt je je? Wat zijn hun problemen? Hoe krijg je ze gemotiveerd om bij jou de oplossing te kopen?

Product of dienst

Welke waarde propositie biedt jij aan om hun problemen op te lossen? We gaan samen op zoek naar het probleem en de oplossing, hier bouwen we een brug tussen.

Model

Hoe maximaliseer je je return? Op welke manier betalen je klanten? Werk je met een upsell? 

Kanaal

Welk kanaal werkt het beste om je klant te bereiken en te doen kopen?

Meer omzet genereren via Google AdWords

Je website een duwtje in de ranking geven?
#1 worden in Google?

Dat wilt natuurlijk iedereen, door Google AdWords op een correcte manier te gebruiken zorgen we hier samen voor. De juiste zoekwoorden in combinatie met de laagste kosten zorgen voor meer verkeer naar je website en simpelweg voor meer leads.

Komen ze op je website via Google AdWords maar converteren ze niet direct? Niet getreurd, na dat ze op de website geweest zijn kan jij eender welke advertentie laten zien wanneer de kans het grootste is dat ze kopen.

Meer verkeer genereren via social media advertenties

Waarom zou je bijvoorbeeld met Facebook advertenties werken? Is Google AdWords niet genoeg?

Samen bezitten ze +- 90% van de online advertentie markt, gelukkig werken ze niet tegen elkaar maar complementair. Via Google krijg je vaak mensen met een koopintentie op je website en met Facebook gaan we ze verder overtuigen om te kopen.

Er wordt niet gefocust op vanity metrics zoals likes, er wordt gefocust op rendement!

Een klein beetje m(A)g(I)e

Relevante lead generatie

Wist je dat er meer dan 500 verschillende kanalen zijn waar je jouw advertenties op kan tonen?

Hiervan kiezen we met de juiste tools en data de beste uit zodat jij een maximaal resultaat bekomt.

Are you already using paid traffic?